Spørsmål til ny faktura fra Allente
Er det noe du lurer på om din faktura fra Allente/Canal Digital? Her svarer vi på de mest stilte spørsmålene.
Hvis du nylig har gjort endringer på abonnementet ditt, kan fakturaen se litt annerledes ut enn du er vant til, og første faktura kan være litt høyere enn vanlig.
Du finner alltid kopi av fakturaer og kreditnotaer på Min Side. Der kan du også betale utestående faktura og få oversikt over abonnementet ditt.
Ofte stilte spørsmål
Ofte stilte spørsmål om faktura fra Allente
-
-
Jeg har endret til ny pakke. Hvorfor er fakturabeløpet så mye høyere enn vanlig?
Det første som skjer ved en ned- eller oppgradering, er at vi krediterer deg beløpet som du allerede har betalt for perioden. Du kommer da til å ha et tilgodebeløp hos oss.
Hvis du ikke har fått utbetalt beløpet kan du kontakte oss, så skal vi hjelpe deg videre.
Etter det så får du en ny faktura på din nye pakke, som gjelder fra det tidspunktet du bestilte den. Siden vi fakturerer på forskudd, vil du motta en faktura som gjelder for flere måneder.
-
Hvorfor har jeg fått utbetalt penger fra dere?
Hvis du nylig har endret abonnementet, vil det det påvirke fakturaen din. Siden du vanligvis betaler på forhånd, får du tilbakeført det du allerede har betalt inn for den tidligere pakkeløsningen. Du vil motta en ny faktura som gjelder for perioden tilbake til endringen ble utført.
-
Jeg kan ikke se at jeg har fått noen utbetaling, selv om jeg har fått en mye høyere faktura?
Du kan finne kopi av kreditnota på Min Side, og dette beløpet skal også være tilbakeført til samme konto som du gjorde din siste innbetaling fra. Det er i de fleste tilfellene utført flere mindre utbetalinger, ikke én stor, så vær obs på at flere småbeløp kan utgjøre en større sum totalt.