Behandling av henvendelser

Vi behandler alle henvendelser fortløpende. For raskest mulig behandling anbefaler vi at du tar kontakt på telefon eller via chat.

Se siste nytt fra kundeservice før du ringer oss.

Våre åpningstider:

Tekniske spørsmål:

Hverdager: 09-20
Lørdager og søndager: 10-18
Helligdager: 10-15

Abonnement- og fakturaspørsmål:

Hverdager: 09-18
Lørdager og søndager: Stengt
Helligdager: Stengt

Du kan kontakte oss på følgende måter:


Ønsker du å se fakturaer eller administrere ditt abonnement, kan du gjøre det ved å logge inn på Min Side. Du kan logge inn med e-post og passord eller med Vipps.

Kostnader

  • Det er kostnadsfritt å ta kontakt med oss via chat.
  • Tar du kontakt med oss på telefon, følger samtalen ordinær takst til en mobil. Dersom du har inkludert ringetid i ditt abonnement, koster det ingenting å ringe oss.
  • Tar du kontakt med oss via brev, gjelder normal porto. Ønsker du å returnere dekodere eller annet utstyr, gjelder egne regler. Ta kontakt med oss i kundeservice direkte for informasjon vedrørende retur. 

Pakkesporing

Vi har avtale om forsendelser med Bring. All sporing av pakker kan du gjøre på deres hjemmesider. Her finner du også ditt nærmeste utleveringssted.

Så snart du har bestilt et produkt fra oss, vil du motta en SMS med informasjon om at pakke er på vei, og sporingsnummer allerede før pakken er klar for henting.

Dersom du ikke mottar en slik SMS, kan det hende at vi har feil mobilnummer registrert på deg. For at vi skal kunne holde deg oppdatert er det viktig at din kontaktinformasjon er riktig. Du oppdaterer selv denne på Min Side.

Du skal selvfølgelig få informasjonen om pakkeforsendelse selv om du ikke har mottatt SMS. Vi har sporingsinformasjonen tilgjengelig på kundeservice, så bare ta kontakt, så hjelper vi deg med dette.

Behandling av klager

Dersom du har en klage, vil vi selvfølgelig håndtere denne på en god måte. Vi ber om at du kontakter kundeservice, slik at vi kan prøve å finne en løsning. 

Vi ber om at du gjør deg kjent med våre avtalevilkår før klage sendes.

Dersom vi ikke lykkes med å løse saken, kan enkelte tvister om TV-tjenester bringes inn for Brukerklagenemda for elektronisk kommunikasjon, brukerklagenemnda.no. Tvister som ikke behandles av Brukerklagenemda, kan behandles av Forbrukertilsynet, forbrukertilsynet.no. Klager kan også sendes inn gjennom Europakommisjonens plattform for nettbasert tvisteløsning i forbrukersaker (ODR-plattformen), http://ec.europa.eu/consumers/odr/.