Bare fordeler
Bytt til App for Business og nyt godt av:
Enklere blir det ikke
Med appen kan dine kunder og sluttbrukere bla i innholdet på en helt ny måte, spole og pause og se utvalgte programmer i et Ukesarkiv. Alt du trenger er en kompatibel TV og internettforbindelse, så er du klar til å vise innholdet.
Det tekniske
Vår nye App for Business er utviklet til og fungerer med vanlig konsument-TV. Dere får innlogg med brukernavn og passord, som vil være det samme på de TVene dere bruker appen på. Last ned appen, logg inn med dine innlogginsdetaljer, og begynn å vise TV.
Kompatible TV-apparater
Ideell nettverksbåndbredde kapasitet for bruk av vår App for Business er minimum 10 Mbit/s. Appen fungerer for øyeblikket for følgende TV-modeller:
Dersom det er TV til hotell og overnattingssteder du ser etter, så har vi en spesifikk app utviklet nettopp for din bransje. Usikker på hvilken app som er best for din virksomhet? Kontakt oss, og vi skreddersyr en løsning til deg.
Ofte stilte spørsmål om App for Business
-
-
Hvilke TV-apparater er kompatible med App for Business?
- Samsung: 2018 og nyere
- LG: webOS 4.0 og nyere
- Android TV: 8.0 og nyere
-
Hvilken båndbredde er nødvendig for at ha stabilt signal med App for Business?
Ideell nettverksbåndbredde er 30 Mbit/s.
-
Kan App for Business brukes med Chromecast og Google TV?
Ja – Allentes Android TV-app brukes med Chromecast og Google TV.
-
Hvordan finner jeg App for Business?
Appen heter Allente, og du kjenner den igjen der du laster ned dine apper for smart-TV som et orange ikon med skriften “All”.
-
Hva slags innhold kan jeg vise med App for Business?
Du kan streame kanalene i TV-pakken du har kjøpt og innholdet som finnes i ukesarkivet. Ikke alle kanaler finnes i ukesarkivet.
-
Hvor mange enheter kan jeg streame til samtidig?
Du kan streame til så mange skjermer du måtte ønske.
-
Hva koster App for Business?
Du betaler kr. 19 per skjerm du streamer til. I tillegg betaler du for TV-pakken du har valgt per skjerm.
-
Hvordan kan jeg endre passordet mitt?
Du kan endre passordet her.
-
Kan jeg kjøpe eller leie filmer eller serier?
Det er for øyeblikket ikke mulig for bedriftskunder å kjøpe eller leie filmer eller TV-serier.
-
Jeg får en feilmelding inne i App for Business?
Får du en feilkode når du forsøker å vise innhold? Isåfall kan du prøve følgende:
- Kontroller internettilkoblingen
- Test å slette data
- Kontroller at du har siste versjon av appen
- Reinnstaller appen
- Ta strømmen i 30 sekunder og start både TV og App for Business opp igjen
Ring vår kundesupport på telefon 22330101 hvis dette ikke fungerer og du trenger hjelp.
-
Mer informasjon?